Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

О деятельности попечительского совета

Дата: 2 ноября 2015 в 20:35
Автор: Кутик О. В.

ПАЛАЖЭННЕ

аб апякунскім савеце

дзяржаўнай установы адукацыі

“Вязаўніцкі вучэбна педагагічны комплекс дзіцячы сад-базавая школа”

 

1. Сапраўднае Палажэнне вызначае парадак дзейнасці апякунскага савета комплекса (далей – апякунскі савет).

2. Апякунскі савет з'яўляецца органам самакіравання комплекса і ствараецца з мэтай аказання садзейнічання ў забеспячэнні яго дзейнасці і развіцці.

3. Рашэнне пра стварэнне  апякунскага савета прымаецца ініцыятыўнай групай, у склад якой могуць уваходзіць законныя прадстаўнікі  навучэнцаў, выхаванцаў, педагагічныя працаўнікі, прадстаўнікі грамадскіх аб'яднанняў і іншых арганізацый, іншыя асобы.

4. Апякунскі савет арганізуе сваю працу ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, сапраўдным Палажэннем, іншымі актамі заканадаўства, статутам  комплекса.

5. Апякунскі савет распрацоўвае, прымае і арганізуе рэалізацыю планаў сваёй дзейнасці ў інтарэсах  комплексу.

6. Апякунскі савет ўзаемадзейнічае з дырэктарам комплекса і іншымі органамі самакіравання  комплекса па пытаннях функцыянавання і развіцця комплекса. Прадстаўнік апякунскага савета можа ўдзельнічаць у працы іншых органаў самакіравання.

7. Рашэнні апякунскага савета носяць кансультатыўны і рэкамендацыйны характар.

8. Выкананне членамі апякунскага савета  сваіх функцый ажыццяўляецца выключна на бязвыплатнай аснове.

9. Дзейнасць апякунскага савета  можа быць спынена па ініцыятыве і (ці) рашэнню агульнага сходу апякунскага савета .

10. Задачамі дзейнасці  апякунскага савета з'яўляюцца:

10.1. садзейнічанне  комплексу ў развіцці матэрыяльна-тэхнічнай базы, забеспячэнні якасці адукацыі;

10.2. распрацоўка і рэалізацыя планаў сваёй дзейнасці ў інтарэсах комплекса ;

10.3. садзейнічанне ў паляпшэнні ўмоў працы педагагічных і іншых працаўнікоў  комплекса;

10.4. вызначэнне кірункаў, формаў, памераў і парадку выкарыстання сродкаў  апякунскага савета, у тым ліку на:

10.4.1. умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы;

10.4.2. удасканаленне арганізацыі харчавання   навучэнцаў, выхаванцаў;

10.4.3. правядзенне спартыўна-масавых, фізкультурна-аздараўленчых, сацыяльна-культурных, адукацыйных мерапрыемстваў;

10.4.4. іншыя мэты, не забароненыя заканадаўствам;

10.5. садзейнічанне ва ўсталяванні і развіцці міжнароднага супрацоўніцтва ў сферы адукац

10.6. мэтавае выкарыстанне сродкаў  апякунскага савета.

11. Апякунскі савет дзейнічае на аснове прынцыпаў:

11.1. добраахвотнасці членства;

11.2. раўнапраўя членаў апякунскага савета ;

11.3. калегіяльнасці кіраўніцтва;

11.4. галоснасці прымаемых рашэнняў.

12. У склад  апякунскага савета могуць уваходзіць законныя прадстаўнікі навучэнцаў і выхаванцаў педагагічныя працаўнікі, прадстаўнікі грамадскіх аб'яднанняў і іншых арганізацый, іншыя асобы.

13. Рашэнне пра ўключэнне ў склад  апякунскага савета прымаецца агульным сходам  апякунскага савета.

14. Член апякунскага савета мае права:

14.1. уносіць прапановы ва ўсіх кірунках дзейнасці  апякунскага савета на сходах апякунскага савета ;

14.2. атрымліваць інфармацыю, якая маецца ў распараджэнні  апякунскага савета;

14.3. удзельнічаць ва ўсіх мерапрыемствах, якія праводзяцца апякунскім саветам.

15. Член апякунскай рады абавязаны:

15.1. выконваць патрабаванні сапраўднага  Палажэння;

15.2. выконваць становішчы статуту  комплекса;

15.3. прымаць актыўны ўдзел у дзейнасці  апякунскага савета, прадугледжанай сапраўдным  Палажэннем;

15.4. выконваць рашэнні  апякунскага савета.

16. Членства ў апякунскім савеце спыняецца:

16.1. па заяве члена  апякунскага савета, якое ён прадстаўляе агульнаму сходу;

16.2. па рашэнні агульнага сходу ў сувязі з выключэннем з  апякунскага савета.

17. Пры выйсці ці выключэнні з членаў  апякунскага савета  добраахвотныя ўзносы не вяртаюцца.

18. Вышэйшым органам кіравання   апякунскага савета з'яўляецца агульны сход. Узначальвае агульны сход  апякунскага савета старшыня апякунскага савета , абраны на 3 гады.

Агульныя сходы праводзяцца па меры неабходнасці, але не радзей аднаго разу ў паўгоддзе.

Па ініцыятыве адной трэцяй часткі  членаў  апякунскага савета можа быць склікана пазачарговы агульны сход.

19. Агульны сход правамоцна прымаць рашэнні, калі ў ім удзельнічае больш за  палову членаў апякунскага савета 

Рашэнні прымаюцца простай большасцю прысутных членаў  апякунскага савета.

Рашэнні па пытаннях, якія адносяцца да выключнай кампетэнцыі агульнага сходу, прымаюцца кваліфікаванай большасцю (не меней дзвюх трэціх) галасоў прысутных членаў апякунскага савета .

Рашэнні агульнага сходу  апякунскага савета даводзяцца да звестак  ўсіх зацікаўленых асоб.

20. Старшыня  апякунскага савета ў адпаведнасці са сваёй кампетэнцыяй:

20.1. кіруе дзейнасцю апякунскага савета ;

20.2. старшынюе на агульных сходах  апякунскага савета ;

20.3. забяспечвае выкананне рашэнняў агульнага сходу  апякунскага савета;

20.4. прадстаўляе  апякунскі савет ва ўсіх узаемаадносінах з дзяржаўнымі, грамадскімі і іншымі арганізацыямі і фізічнымі асобамі па ўсіх пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі  апякунскага савета;

20.5. вырашае іншыя пытанні,  якія не адносяцца да кампетэнцыі агульнага сходу.

21. Да кампетэнцыі агульнага сходу  апякунскага савета ставяцца:

21.1. прыняцце рашэння пра членства ў апякунскім савеце;

21.2. абранне старшыні апякунскага савета  і прыняцце рашэння пра датэрміновае спыненне яго паўнамоцтваў;

21.3. вызначэнне прыярытэтаў дзейнасці  апякунскага савета і прыняцце рашэння пра ўдасканаленне яе, змене структуры і скасаванні  апякунскага савета;

21.4. распрацоўка, прыняцце і арганізацыя рэалізацыі перспектыўных і бягучых планаў дзейнасці апякунскага савета ў адпаведнасці з сапраўдным Палажэннем;

21.5. вызначэнне парадку фармавання і выкарыстання фінансавых сродкаў і іншай маёмасці, якія знаходяцца ў распараджэнні апякунскага савета ;

21.6. вядзенне ўліку паступлення і выдаткоўваннія сродкаў апякунскага савета  і падрыхтоўка справаздач пра іх выкарыстанне ў адпаведнасці з рашэннем агульнага сходу;

21.7. разгляд і сцвярджэнне штогадовай справаздачы  апякунскага савета пра дзейнасць і выкарыстанне маёмасці, у тым ліку і грашовых сродкаў.

22. Да кампетэнцыі членаў і (ці) ініцыятыўных груп  апякунскага савета ставяцца:

22.1. падрыхтоўка прапаноў па ўдасканаленню дзейнасці комплекса  ;

22.2. выкананне прынятых рашэнняў з улікам прапаноў і заўваг членаў  апякунскага савета;

22.3. фармаванне парадку дня і падрыхтоўка неабходных матэрыялаў для разгляду і прыняцці па іх рашэнняў на чарговым агульным сходзе  апякунскага савета , штогадовай справаздачы пра вынікі дзейнасці апякунскага савета 

22.4. узаемадзеянне з зацікаўленымі па дасягненні мэт, прадугледжаных статутам  комплекса;

22.5. разгляд іншых пытанняў, вынесеных на абмеркаванне агульнага сходу  апякунскага савета .

23. Сакратар апякунскага савета :

23.1. ажыццяўляе арганізацыйную працу па падрыхтоўцы агульных сходаў  апякунскага савета;

23.2. арганізуе вядзенне і захоўванне пратаколаў агульных сходаў  апякунскага савета.

24. фінансавыя сродкі апякунскага савета  фарміруюцца з добраахвотных узносаў  і іншых крыніц, не забароненых заканадаўствам, якія залічваюцца на бягучы (разліковы) рахунак па ўліку пазабюджэтных сродкаў комплекса, і выкарыстоўваюцца па мэтавым прызначэнні ў адпаведнасці з рашэннем апякунскага савета .

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.