Гадавы план работы савета музея
ДУА “Вязаўніцкі ВПК дз/с-БШ
імя Я. М. Стэльмаха”
на 2021/ 2022 навучальны год
№ п/п |
Праводзімыя мерапрыемствы |
Дата правядзення |
Адказны |
1 |
Работа экспедыцыйнай групы Вязаўніцкага комплексу |
Верасень |
Кл. кіраўнікі |
2 |
Экспедыцыйным атрадам працягваць работу па збору матэрыялаў для школьнага музея |
На працягу года |
Кл. кіраўнікі |
3 |
Праводзіць апрвцоўку і захоўваць сабраныя рэчы ў музеі |
На працягу года |
Удзельнікі гуртка, настаўнік гісторыі |
4 |
Весці работу па уліку асноўных і дапаможных фондаў музея |
Пастаянна |
Удзельнікі гуртка, настаўнік гісторыі |
5 |
Прымаць удзел у абласных, рэспубліканскіх, раённых конкурсах у рамках акцыі “ Беларус - мая Радзіма" |
Згодна планаў |
Кл. кіраўнікі, настаўнікі - прадметнікі |
6 |
Прымаць удзел у раённым пошукавым руху |
На працягу года |
Удзельнікі гуртка |
7 |
Працягваць работу па запісах успамінаў дзяцей вайны, воінаў – інтэрнацыяналістаў, выпускнікоў школы |
На працягу года |
Удзельнікі гуртка, настаўнік гісторыі |
8 |
Збіраць матэрыялы, рэчы аб Героі Савецкага Саюза Я. М. Стэльмаха |
На працягу года |
Удзельнікі гуртка, настаўнік гісторыі |
9 |
Прымаць удзел у рабоце раённых семінараў па краязнаўчай рабоце |
Па плану РААіСТ |
Настаўнік гісторыі |
10 |
Праводзіць акцыі “Міласэрнасць”, “Ветэран жыве побач”, па аказанні дапамогі ветэранам, пажылым людзям |
Пастаянна |
Кл. кіраўнікі |
11 |
Прымаць удзел ў рамках мерапрыемстваў, прысвечаных 77-годдзю вызвалення беларускага народа ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў, 76-годдзю Вялікай Перамозе |
Па планах РААіСТ |
Кл. кіраўнікі, удзельнікі гуртка |
12 |
Ажыццяўляць догляд за помнікамі загінуўшых у гады Вав у вёсках Бозак і Заграддзе |
На працягу года |
Кл. кіраўнікі |
13 |
Аказваць дапамогу,сумесна праводзіць з настаўнікамі святочныя і ваенна – спартыўныя мерапрыемствы |
Па плану комплекса |
Кл. кіраўнікі, настаўнік фізічнага выхавання |
14 |
Правядзенне экскурсій у музеі для вучняў і выкарыстоўваць на ўроках краязнаўчы матэрыял |
На працягу года |
Настаўнік гісторыі, кл. кіраўнікі |